НАПЛАТА ПРЕВОЗА И КОНТРОЛА ПУТНИКА ТРЕБА ДА СЕ ВРАТИ ГСП

gsp2Самостални синдикат ГСП Београд указао је данаас да садашњи систем наплате превоза, Бус плус, не даје очекиване резултате и није у инересу грађана, због чега предлаже да се наплата и контрола превоза врати у надлежност тог градског превозника.
Иницијативу тог синдиката подржали су председник Савеза самосталних синдиката Србије, Љубисав Орбовић, председник ССС Београда, Томислав Бановић, председник Синдиката запослених у комунално-стамбеној делатности Србије, Милан Грујић и председник Синдиката комуналаца Београда, Александар Радојевић.
"Од потписивања уговора са фирмом Апекс прошло је четири године, када се може активирати клаузула о откупу Бус плус, система и право је време да се раскине штетан уговор са тим приватним оператером и посао поново врати највећем градском превознику," рекао је на конферењи за новинаре председник Самосталног синдиката ГСП Београд Зоран Антић.
Он је истакао да је такав систем наплате превоза био "неодржив" четири године и додао да су се стекли услови да град Београд поново управља системом наплате превоза и контроле путника, а да тај посао преузме ГСП који ће то радити у најбољем интересу грађана.
Антић је додао да је око 200 контролора изгубило посао увођењем Бус плус система наплате.
Крајем фебруара ове године, синдикат ГСП-а је упутио молбу градоначелнику Београда да се систем наплате градског превоза врати под управу града Беграда и раскине уговор са компанијом Апекс.
"Фирма Апекс је на тендеру добила посао са само једним запосленим и 500 евра оснивачког капитала, а сав приход од легитимација за превоз који износи милион евра иде Апексу на четири године", рекао је Антић.
Он је рекао да је уговор с Апексом потписан на 10 година, са клаузулом да Град може да га откупи после четири године, одосно 1. марта 2016. године, за 5,6 милиона евра.